dinsdag 1 juni 2010

Bijna alles geregeld!

Zo morgen precies nog 4 weken en dan is het zover,eindelijk!!
Alles is al betaald,we hebben kaartjes besteld voor de hop on-hop off bus in New York en verschillende attractie's( ESB,vrijheidsbeeld enz),verder wil ik daar zeker de nighttour gaan doen,dat lijkt mij echt geweldig al die lichtjes s avonds..
Verder ben ik bezig met een limosinebedrijf om ons vanaf het vliegveld(la Guardia) op te laten halen,alleen heb ik daar verder nog niks van gehoord,dus nog even contact opnemen in mijn beste Engels,haha.

De papieren voor onze vila in Orlando,hotel in Miami,auto en Disney tickets zijn al binnen!
Dit heb ik allemaal geboekt bij American Estates en is echt prima gegaan,contact,wijzigingen enz,we hadden nl eerst voor 10 dagen een villa geboekt en voor Orlando en dan nog 8 dagen hotel in Miami,maar bij nader inzien leek het ons toch leuker,ook voor de kinderen natuurlijk om wat langer in Orlando te blijven,dus nu hebben we 14 dagen villa en 5 dagen Miami,maar daar willen we toch alleen maar naar de Everglades en nog even bijkomen op het strand..

Nu alleen nog wachten op de officiele tickets,we hadden al E-tickets,maar vanwege wat wijzigingen bij de airline krijg ik nog nieuwe,maar dat kan tot 1 week voor vertrek,dus dat word geduldig afwachten..
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe het zal gaan met vliegen,we vliegen met United Airlines en zitten bij elkaar zo'n 6x in het vliegtuig,pfff,normaal vind ik 4 uur al lang...
Ik hoop dat het met de beenruimte mee zal vallen,want mijn man en zoon zijn erg lang,ong 1.93,dus voor hun zal het het meest afzien zijn.

5 opmerkingen:

  1. Nou, nog een paar weekjes en dan is het zo ver. Wat een vooruitzichten. Jullie vakantie is al een drietrapsraket dus het vliegen met United wordt een peuleschilletje! Veel plezier straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Natalie,
    Via je reactie op ons blog op jullieblog terecht gekomen. Ik denk dat wij op dezelfde vlucht zitten 30 juni met UA om 12:20. Wij vliegen ook eerst naar Washington en dan naar Orlando.
    Hebben geen verandering van de vluchten gehoord.
    Wij blijven twee weken en dan helaas weer naar huis. Dan hebben jullie zeker ook toestemming op school moeten vragen?
    Bij ons is de oudste al wel vrij, hij gaat volgend jaar de HALO doen in Den Haag. Ik denk dat de meeste inwoners van Zoetermeer oorspronkelijk Hagenees zijn dus wij ook. Inmiddels zijn we er al weer zo'n 16 jaar weg.
    Ik denk dat we elkaar nog wel spreken maar alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog ziet er goed uit hoor!! en je zult zien, het wordt steeds leuker. Vooral reacties krijgen, maar ook je verhaal opschrijven wat je allemaal die dag hebt gedaan.

    Voor later ook leuk om voor jezelf alle belevenissen nog eens te beleven. Maar goed, eerst nog even wachten en dan vliegen jullie uit. En geen zorgen over United, je zit daar redelijk (behalve bij Business of First, dan zit je prinsheerlijk). Voordeel met tussenstops, je kunt je benen nog eens strekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He leuk, we gaan jullie volgen nog even wachten en het is zover. Nog maar 4 weken... dat is zo voorbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook weer bedankt voor je reactie. Jullie gaan heerlijk 2 dagen eerder weg. Voor mij is 30 juni mijn laatste werkdag gelukkig.

    Wij hebben vorig jaar al Disney voor 7 dagen gedaan. Hadden we zo'n hopper kaart. En hebben we alles wel gezien, daarom kiezen we nu voor universal. En we gaan ook nog lekker rijden met de auto en pakken we nog een hotelovernachting ergens.

    Op de terugweg van Washington naar Amsterdam zitten we idd bij elkaar in het vliegtuig. We zitten tot nu toe op rij 31 als we terug gaan. Kunnen we een Florum meeting houden :D. En wie weet komen we elkaar wel tegen in Orlando.

    Nou heel veel succes nog de komende 3 weken, maar die gaan we wel doorkomen. En ik zal af en toe even gluren op jullie blog tijdens onze vakantie.

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen