woensdag 23 juni 2010

Vandaag precies nog 1 week!!

Zo vandaag precies nog 1 week en dan vertrekken we eindelijk..
De taxi is inmiddels geregeld,we worden om 8 uur s'ochtends gehaald,dan zijn we er hoop ik om een uur of 9,dus ruim van te voren,en kunnen we daar nog wat rondlopen en misschien nog wat dingentjes kopen.
Ik heb ook eindelijk bericht van de limosineverhuurder in New York gehad,dat alles in orde is,dus we hopen hem daar te zien staan met een groot welkomstbord met onze naam erop,haha.
Verder staan er alvast 2 koffers klaar waar ik elke keer wat indoe,ik probeer zo tactisch mogelijk in te pakken,dus een koffer voor New York,zodat we de andere niet open hoeven te maken,het moet na 5 dagen allemaal toch weer worden ingepakt..
Verder ben ik al rond aan het kijken wat de Uggs kosten in Amerika,haha,want ik en mijn dochter willen daar zeker 1 paar meenemen..

2 opmerkingen:

  1. Dat schiet op zeg, nog maar één week... heerlijk.
    Nog even en dan zitten jullie 'gewoon'in de states..

    Veel plezier, en nog een klein beetje voorpret hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier
    wij hebben vorig jaar NY en FL gedaan, erg van genoten.
    Dit jaar alleen FL, ook weer geweldig.
    Kijk ook eens bij www.zappos.com hebben wij dit jaar weer de nodige paren gekocht. Snelle levering, goed retour beleid.

    BeantwoordenVerwijderen