zondag 11 juli 2010

Dag 10:Orlando/Epcot/Oldtown

Vandaag een dagje Epcot gedaan,ik had er al veel over gelezen op het forum,wel zo makkelijk,want ik wist nu precies welke attracties we als eerst moesten doen.
We zijn als eerste fastpass tickets voor testtrack gaan halen,daarna in mission space geweest,toen een uur in de rij gestaan voor Soarin,maar wat een geweldige attractie is dat zeg,van mij mocht die wel een uur duren!!





Daarna naat testrack,gelukkig hadden we die fastpassen,want er stand een lange rij,wij vonden deze attractie ook echt super en het ging ook echt heel hard op bepaalde stukken,toen zijn we nog in captain eo geweest,ook leuk want je dat was met Micheal Jackson en het was net of hij weer leefde..
Toen zijn we nog even langs de landen gelopen,echt supermooi gemaakt allemaal,maar het was ondertussen zo warm geworden dat we het allemaal wel een beetje zat waren,dus we zijn om 5 uur weer naar de villa gegaan en hebben allemaal heerlijk gezwommen.

Nadat we allemaal lekker gedoucht hadden zijn we bij KFC wezen eten,dat blijven we heerlijk vinden vooral de hotwings en daarna zijn we naar Oldtown gelopen,daar was de fridaynight cruise echt super al die gepimpte auto's en van te voren spelen ze het volkslied en zie je al die Amerikanen heel serieus met de hand op het hart staan,dat vond ik wel grappig om te zien.
Verder zijn we natuurlijk weer in de gokhal geweest en hebben we weer aardig wat bonnetjes verzameld,die wisselen we wel in voordat we naar Miami gaan.



1 opmerking:

  1. Leuk park is het epcot. Testtrack vond ik ook heel erg leuk. We hebben vorig jaar alleen de Soarin gemist. Maar ja om daar nu een kaartje voor 1 dag te kopen. Doen we maar niet.

    Jullie hebben echt een hele leuke vakantie zie ik zo. Geniet er lekker van.

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen