vrijdag 23 juli 2010

Dag 23: Terugreis....

Vandaag is de terugreis dan echt begonnen...
We zijn om 8 uur opgestaan en na het hele ritueel zijn we om half 10 richting vliegveld gaan rijden,gelukkig zonder al te veel problemen in 1 keer bij Dollar rent a car uitgekomen waar we afscheid van onze Charger moesten nemen,ze keken er trouwens helemaal niet naar,het was echt sleutels inleveren,tomtom afgeven en weg..
Daarna moesten we met al onze bagage de lift naar de 4e etage nemen,daar stonden de bussen klaar om je naar de terminal te brengen,dat is goed geregeld daar!
Het inchecken duurde weer even en natuurlijk was er weer 1 koffer te zwaar,dus weer open en een beetje eruit en verdelen,toen was het gelukkig goed.
We hoefden maar een uurtje te wachten en dan zou onze vlucht naar Washington vertrekken,het was inmiddels half 1,dus nog even snel wat eten en toen konden we boarden.
Om 3 uur kwamen we in Washington aan,dus weer wandelen naar de goede gate en daar vertrok ons vliegtuig om half 6, dus nog even snel te eten gehaald bij Wendy's(zo begonnen we trouwens onze reis ook) en toen konden we om kwart voor 5 alweer boarden.
Onze reis is goed verlopen,wel wat turbelentie boven de oceaan,dat vind ik helemaal niks,vooral niet als je 6 uur over water moet vliegen...
En om half 7 Nederlandse tijd geland,dus een half uur eerder dan gepland!
Reynaldo is de enige die 1,5 uur heeft geslapen en de rest is wakker gebleven,nu proberen vol te houden tot vanavond,anders komen we niet van onze jetlag af....
Nou ga ik wat foto's op mijn laptop zetten en kijken of het me lukt om ze tussen mijn verhalen te krijgen..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,het is voor mij natuurlijk mijn eerste keer dat ik een blog bij heb gehouden.
Misschien volgend jaar weer??!!

4 opmerkingen:

  1. Oeps, en zo zijn jullie al weer thuis! Welkom terug en volgend jaar zijn we graag weer van de partij om jullie blog te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou volgend jaar zijn we natuurlijk weer volgers. Bedankt voor het hele leuke blog hoor..
    Want dat jullie het heel leuk hebben gehad is wel duidelijk !

    Tot een volgend blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat jullie ook weer veilig thuis zijn.
    Bij ons duurde de jetlag wel een paar dagen, misschien gaat het bij jllie beter.
    Succes met het plaatsen van de foto's.(vond ik elke keer een aardige klus)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natalie,

    Jullie zaten bij ons op de terugreis in het vliegtuig van Washington naar Amsterdam. Je had dat in het allereerste stukje blog bij mij al gezegd, maar was het helemaal vergeten. Ik heb jullie wel gezien in de wachtruimte voor het boarden. Gelukkig zijn we allemaal weer goed thuis gekomen.

    Ik ga snel jullie blog bijlezen, want door de vakantie is dat niet helemaal gelukt. Heb heel even snel gekeken en zo te zien hebben jullie het fantastich gehad.

    Succes met de jetlag!

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen