donderdag 15 juli 2010

Dag 15: Hollywood Studios

Dag 15: Hollywood Studio's

Vandaag zijn we in de Hollywood Studio's geweest,ik vond het leuk en totaal anders dan Parijs.
Sommige attraktie's waren wel bijna hetzelfde,maar het park is volgens mij een stuk groter hier.
We begonnen bij The Tower of Terror,Reynaldo en ik bleven buiten,maar omdat de rest de rij te lang vond zijn ze er weer uitgegaan en ondertussen waren ik en reynaldo helemaal naar binnen gegaan om ze op te wachten,zo hebben we dus bijna 1 uur en een kwartier zitten wachten en Ger,Marciano en syl stonden maar buiten te wachten,want die dachten dat ik en reynaldo in iets anders waren gegaan,kleine miscommunicatie dus..
Maar uiteindelijk zijn we er toch met z'n allen ingegaan en was het weer erg leuk!
Verder zijn we nog in Star Tours,Tram Tour,Indiana Jones,Narnia,3 D Muppets geweest en nog een tour langs met heel oude veel Hollywood films,was ook erg leuk.
Alleen Toy Story 4 D was vreselijk druk,daar stond bijna de hele dag een rij van 110 min!! en er waren s'middags al geen fastpassen meer,dus daar zijn we niet ingeweest.
Het was trouwens helemaal heel erg druk en ook weer warm,pfff,dus om 7 uur hadden we het allemaal wel gehad en zijn we naar huis gegaan,waar we lekker Hot Dogs hebben gegeten en nog even een potje hebben gekaart.
Morgen gaan we naar Cocoa Beach!

1 opmerking:

  1. Leuke dag hoor, enne Cocoa Beach is ook een van onze favorieten als dag besteding. Veel plezier daar morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen