woensdag 7 juli 2010

Dag 6:vertrek New York,op weg naar Orlando

Vandaag vertrekken we weer uit New York!
We stonden om ongeveer 7 uur op en zijn om 8 uur met de taxi naar Newark gereden,best een leuke rit,zo zagen we ook nog wat van New Jersey!
Het inchecken ging weer goed,alleen waren er 2 koffers te zwaar,nu al?!!
Na wat heen en weer gegooi met kleding en wat in een rugzak te hebben gepropt was het gelukkig goed en konden we gaan ontbijten.
Ons vliegtuigje,jaja deze was nog kleiner Reynaldo zat in zn eentje bij het raam en aan de andere kant konden er 2 en Ger en Marciano konden geeneens staan,ging gelukkig weer op tijd naar Washington.
Eenmaal daar hadden we nog iets meer dan een uur om naar de goede gate te komen voor de volgende vlucht,dat ging met een treintje en daarna in een of andere bus die zo uit Star Wars leek te komen..
Maar we waren weer helemaal op tijd voor de volgende vlucht,Ger heeft nog even naar huis gebelt om te vragen hoe het met z'n moeder gaat,want die heeft een hartaanval gehad!,maar gelukkig gaat alles goed..
Na een vlucht van nog geen 2 uur kwamen we al aan op Orlando,de koffers waren er zo,maar bij de autohuur hebben we wel een half uur gestaan,terwijl we alles al vooruit hadden geboekt,maar uiteindelijk konden we op weg naar onze auto.
Toen we daar aankwamen en de eerste koffer in de auto hadden gelegt,zagen we al dat de tweede al niet meer ging passen en dat terwijl we er 4 hadden!!
Na een hoop gedoe zag Syl ineens dat we de verkeerde auto hadden,we stonden bij een Chevrolet Impala en we wilden de Dode Charger,dus toen na de goede auto gelopen,het is wel allemaal Full Size maar Marciano en ik vinden die Charger het coolste!
Nou bij de Charger eigenlijk hetzelfde probleem,maar nadat de bank iets naar voor was gezet,pasten alles er gelukkig toch in!
Toen konden we op weg naar onze villa.
Eerst moesten we ergens het adres van de villa ophalen en daarna konden we weer doorrijden,na enig zoekwerk,kwamen we dan om een uur of 5 aan en...de villa is echt geweldig!!
Het is echt zo'n huis wat je op tv ziet,we zitten op Piece Circle,wat een naam!
Het huis heeft 3 grote slaapkamers,1 supergrote en 1 kleinere badkamer en megakeuken en natuurlijk een zwembad,hier houden we het voorlopig wel uit!

Na we alles hadden uitgepakt en Reynaldo even hadden laten zwemmen,zijn we wat gaan eten bij KFC,altijd lekker en daarna moesten we natuurlijk boodschappen doen,dus op naar de Wall Mart.
Wat een supermarkt zeg,daar hebben ze echt alles,je kan daar wel een paar uur rondlopen!
Maar na een uurtje zijn we toch maar gaan afrekenen,bij elkaar zo'n 120 dollar.
Onze auto lag helemaal vol met plastic tassen,daar gaan ze hier heel makkelijk mee om,elke paar boodschappen gaat weer in een ander tasje en alles wordt voor je ingepakt!
Eenmaal thuis alles weer te hebben opgeruimd,allemaal naar ons bed,want het was natuurlijk best wel een vermoeiende dag.

1. Oei wat gaat dat worden als jullie koffers nu al veel te zwaar zijn....
    Hopelijk past alles op de terugweg nog wel in jullie auto;-)

2. Wat vliegt de tijd voorbij he ! Wij hebben ook gisteren New York verlaten, maar dan met de auto. Nu in Washington, en ook daar is het net zo warm ... Echt onwaarschijnlijk; was in New York nog nooit zo warm geweest, hoorde ik, met gisteren electriciteitsuitval in verschillende wijken vanwege de airco's ...

Nou, veel plezier in Florida. Wij volgen jullie, op afstand dan (wij zijn er pas over 10 dagen of zo) !