zondag 4 juli 2010

Dag 4: New York

Weer de normale tijd wakker geworden en nadat we het hele ritueel weer hadden afgewerkt zijn we de uptown en Harlem tour gaan doen,erg leuk want nu zagen we normale huizen/flats en ook veel musea.
Daarna zijn we uitgestapt bij het Plaza Hotel,wat een hotel zeg,echt super,ik ben met Syl en Reynaldo nog even naar binnen gegaan om te zien of we nog wat uit de film Home Alone 2 herkenden( die we tig keer gezien hebben),maar dat was niet zo,maar het hotel blijkt in 2008 ook voor 400 miljoen!! verbouwd te zijn.
We zijn lekker door Central Park teruggelopen,hebben daar even gechilled in het gras onder de bomen,want de hitte was echt niet normaal,het is hier een graad of 36,een echte hittegolf dus,pfff.




We zijn ook nog bij een soort kermisje geweest in het park,dat was erg leuk voor Reynaldo,volgens mij was dat park van Donald Trump,want overal zag ik zijn naam,zelfs op het flesje water wat ik dronk.
Na ongeveer 1,5 uur hadden we het wel gehad,want die hitte was echt niet lekker meer,wel zijn we nog even naar de Uggs store geweest,daar heb ik een paar Uggs gekocht,yes!
Toen zijn we lekker terug naar het hotel gegaan(lekker koel) en heeft Reynaldo nog even lekker kunnen slapen.
s Avonds hebben we weer lekker pizza gegeten bij Little Italy en daarna naar het Empire State Building geweest,het leek niet zo druk,maar overal binnen was het in de rij staan,zig zaggen en weer in de rij staan,maar uiteindelijk naar ongeveer 1,5 uur waren we er dan toch,het was inmiddels donker en wat een uitzicht,echt geweldig!!
Wel jammer dat het zo druk was,maar ja iedereen wil het natuurlijk zien..





Daarna een taxi naar huis genomen en na een potje 31en met zn allen,zijn we lekker gaan slapen..
Morgen is het the 4th of july en daar verheugen we ons op,het vuurwerk schijnt echt een spectakel te zijn!

1 opmerking:

  1. Vorig jaar hebben wij het vuurwerk mee mogen maken in Celebrations en ik kan je zeggen dat dat het mooiste vuurwerk was dat ik ooit in mijn leven had gezien, er wordt zo een ongelofelijk spektakel van gemaakt, is echt de moeite waard.
    Veel plezier en gefeliciteerd met de Uggs!!

    BeantwoordenVerwijderen