vrijdag 23 juli 2010

Dag 22:Ducktours en tattoo!


Vandaag wilden we de Ducktour gaan doen,dat is een auto/boot die dus zowel op de weg als in het water kan.
Om even na 11 uur kwamen we bij het kantoortje aan,tickets besteld,alleen was de tour net weg,dus moesten we wachten tot 1 uur.
We hebben wat gewandeld kwamen bij een plein dat we helemaal nog niet gezien hadden(Lincoln Center),vol met winkels en terrasjes,dus erg leuk.
Nadat we even wat bij de Mc Donalds gegeten hadden was het tijd om na de tour te gaan.
We hadden een leuke gids en de tour was ook heel erg leuk,we reden richting het water en dat was wel apart om zo het water in te rijden.
We vaarden langs Palm,Star en Hibiscus Island en hebben de huizen gezien uit Scarface en Miami Vice en de huizen van Gloria Estevan,P Diddy,Julio Iglesias,Andre Agassi en Steffi Graff,we keken onze ogen uit,zo mooi waren al die huizen!
Op sommige stukken moet je daar ook rustig varen omdat er matanees(zeekoeien) in het water zitten,jammergenoeg hebben we er geen een gezien..








Na nog een leuke rit op Ocean Drive,kwamen we weer aan en zijn we naar de auto gelopen.
We hebben nog even op het strand gelegen en in de zee gezwommen,maar die was erg gevaarlijk vanwegen de ripcurns(stromingen),dus zijn we nog even bij het zwembad gaan liggen.
Reynaldo voelde zich niet lekker en viel in slaap en die is eigenlijk de hele avond niet lekker geweest,gelukkig was dit pas de eerste keer in 3 weken dat iemand zich niet lekker voelde.
Maar ja,ik had natuurlijk wel een afspraak in de tattooshop,dus zijn Syl,Ger en ik gaan eten in de pizzeria naast de tattooshop en bleef Marciano bij Reynaldo.
Ger heeft toen een pizza meegenomen naar huis voor Marciano en ik en Syl gingen naar de tattooshop,ik had een afspraak om 8 uur,maar voordat hij begon was het alweer 9 uur,zo gaat dat hier en ik vind het heerlijk,haha.
Ik heb een tattoo laten zetten echt in Miami style,dus een flamingo,palmboom,ondergaande zon met de letters Maimi erdoor en in heel veel kleur.
De lijnen waren zo gezet,maar al die kleuren dat duurde wel even en was ik op een gegeven moment ook wel zat,het voelt nu als een enorme schaafwond,wat het natuurlijk eigenlijk ook is.






Maar het is wel echt mooi geworden en daar ging het om.
Morgen weer naar huis,weer inpakken,HELP!
Eigenlijk heb ik daar niet echt zin in,wat ik nooit verwacht had,want als we in Spanje of Griekenland op vakantie waren vond ik 2 weken echt genoeg...

1 opmerking:

  1. Tsja, Spanje en Griekenland......;-) Wat jammer dat de reis er al weer (bijna) opzit. Het was leuk om mee te kunnen lezen hoe jullie je hebben vermaakt. Van New York tot Miami, van shoppen en parken en nu weer jullie avonturen met de Ducktours.

    Succes met alles in de koffers te p(r)akken en een fijne reis naar huis gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen